مصرف غذاهای آماده موجب تحلیل استخوان‌ها و فرسودگی عضلات جوانان می‌شود
 
درباره وبلاگ


ما از خم پرجوش ولایت مستیم عهدی ازلی با ره مولا بستیم بنگر که وظیفه چیست در این میدان ما افسر جنگ نرم آقا هستیم (رهبر انقلاب : جوانان ، افسران جنگ نرم هستند) اميد است بتوانيم از درجه افسري جوان كه از فرماندهي كل قوا دريافت كرديم ، بخوبي محافظت كنيم البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 115618
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم سوره قرآن ساعت فلش مذهبی
دعای فرج
وبلاگ به يادتو
یوسف دلها/یوسف زهرا /گل نرگس اللهم عجل لولیک الفرج
مصرف غذاهای آماده موجب تحلیل استخوان‌ها و فرسودگی عضلات جوانان می‌شود
گروه مرتبط: پزشکی و سلامت

 

 


  یک متخصص تغذیه با بیان اینکه بروز بیماری‌های مزمن در جوانان امروزی افزایش پیدا کرده است، گفت: مصرف غذاهای آماده موجب تحلیل استخوان‌ها و فرسودگی عضلات جوانان می‌شود.


سید ضیاءالدین مظهری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: امروزه گرایش جوانان به مصرف نوشابه‌ها و غذاهای آماده بیشتر شده است که مصرف این نوع غذاها موجب تحلیل استخوان‌ها و فرسودگی عضلات می‌شود.

وی گفت: بیماری‌های مزمنی که در سال‌های گذشته افراد 50 سال به بالا دچار آن می‌شدند مانند افزایش فشارخون و دیابت، امروزه در جوان‌ها بیشتر دیده می‌شود و به طور کلی بروز بیماری‌های مزمن و دردآور در جوان‌های امروزی افزایش پیدا کرده است.

این متخصص تغذیه بیان داشت: مصرف سوسیس و کالباس، پاستا و به طور کلی غذاهای آماده درد مفاصل افراد را افزایش می‌دهد که این افراد در درجه اول باید کاهش وزن داشته باشند.

مظهری ادامه داد: راه رفتن در آب نیز می‌تواند به کاهش درد مفاصل کمک کند چرا که به اندازه حجم بدن افراد، از وزن آنها کم شده و فشار بر روی مفاصل کمتر می‌شود و هر اندازه که از وزن افراد کم شود، سنگینی بر مفاصل بدن نیز کم می‌شود.

وی اضافه کرد: اندازه دور شکم زنان از 88 سانتی متر و دور شکم مردان نیز از 102 سانتی متر نباید بیشتر شود چرا که افزایش اسید اوریک و حمله‌های نقرسی با افزایش قطر شکم ارتباط مستقیم دارند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: